Monday 26 November 2012

aku takut tapi bahagia

setelah aku berada di di dunia yang sangat sukar aku temui jalan keluar.aku terkejut tapi berharap. aku gembira tapi takut. aku rela tapi resah. aku menanti tapi gundah. aku tak tahu adakah benar ini yang terbaik atau aku yang terlalu lemah. aku resah memikirkan tentang masa hadapan. aku sedar jalan makin susah. makin rumit dan berliku. tapi aku bahagia.aku gembira. aku tak hilang punca seperti hari sebelumnya. aku lebih gebira. aku mampu tersenyum semula cuma aku takut. ape akan berlaku pada kami. adakah aku patut terima semula. malam tu aku rindu sangat. kenangan kami.kami jumpa dan buat seperti dulu.indahnya malam tu.aku rasa aku dah lama x ada persaan tu. hatiku terhibur. terasa seakan luka telah terubat. dan aku dapat dengar penjelasannya. aku dapat rasa memori bersama.aku rasa malam tu cam aku tiada apa-apa. aku membuka ruang hati utk mendengar.aku lega. kami masih berkongsi rasa dan cinta yang sama. aku masih gadis dia. aku masih utama di hatinya. cuma aku risau bila ada orang ke tiga mula mencelah. aku geram. aku mula berfikir adakah betul segalanya yang aku lakukan ini. adakah ini yang terbaik. aku berharap kami masih ada lagi. ada lagi perasaan itu. aku risau. kami masih mencuba untuk menerima. kala benar kami betul-betul bersam aku bahagia sebab dia adalah laki yang pernah ada dalam hati tak pernah hilang.

No comments:

Post a Comment